Kundetryghed og –tillid

TDC har indtil slutningen af 2009 været præget af dalende kundetilfredshed. Med introduktionen af TAK er dette billede begyndt at vende.

TAK står for Tag Ansvar for Kunden og har gennem de seneste 18 måneder gennemsyret hele TDC's organisation. Det virker – og der er behov for det.

Hvad kunderne mener
Da vi spurgte den danske befolkning om, hvad der var TDC's største udfordring ift. at blive opfattet som en socialt ansvarlig og bæredygtig virksomhed, var det første, der blev peget på, vores behandling af kunderne. Samtidig pegede en stor andel også på, at vores håndtering af deres sikkerhed i forbindelse med brug af vores medier og teknologier var en anden stor udfordring.

Ambitiøse mål
Som det vil fremgå af disse sider, så gør vi meget for at komme i dialog med vores kunder og sikre dem i deres hverdag. Det har vi nu sat håndfaste mål for. Vi vil bl.a. arbejde yderligere for at sikre vores dialog med kunder og befolkning via sociale medier, og samarbejde med udvalgte grupper om særlige produkter samt sikre, at TDC bliver opfattet som "det sikre valg" af vores kunder.

Til top

Socialt medieteam

TDC tager dialogen med kunderne der, hvor de er – også på nettet. Vores sociale medieteam er derfor dagligt i dialog med kunderne og danskerne på sociale medier som Facebook, Twitter og forskellige debatfora.